Dag 7: zeehonden aaien en meer.. - Reisverslag uit Swakopmund, Namibië van JapAnInAfrika - WaarBenJij.nu Dag 7: zeehonden aaien en meer.. - Reisverslag uit Swakopmund, Namibië van JapAnInAfrika - WaarBenJij.nu

Dag 7: zeehonden aaien en meer..

19 Juni 2015 | Namibië, Swakopmund

Jaa, I'm so excited!! Vandaag is de dag van de boottocht!!
We worden opgepikt en naar de baai gebracht. Hier stappen we op een catamaran met pelikanen ernaast in het water. Waarvan er zelfs een naast mij op de boot ging zitten, kickenn!!

Al snel zien we tijdens het varen zeehonden, welke gewoon op de boot komen zitten!! Nah, wat een gekkigheid! Jackson, de medewerker op de boot, kon ons precies vertellen welke wel lief was en welke niet. Zodat we niet gebeten werden en de lieve zeehond konden aaien!! Super zacht en de vacht was van boven nat maar daaronder droog, echt apart.

We zijn tijdens het varen naar een eilandje gegaan vol met zeehonden, dit was ook wel te ruiken. Mennn wat een terroristische aanslag op je reukorgaan!

En wat zagen we nog meer in de verte, dolfijnen!! En ze kwamen dichterbij en gingen voor de boot langs zwemmen, WAUW! Super vet!

We kregen op de boot verse oesters, champagne en heel veel andere tapas! Allemaal prima geregeld. Ik heb vriendinnen gemaakt op de boot met twee Namibische meiden. We hebben wat af gelachen. Ze vonden mij btw een "crazy girl", snap jij dat nou?

Terug op het vaste land zijn we naar de uitmonding van de swakop river gelopen die bezaaid is met flamingo's! Super nice!

's Avonds hebben we op de pier gegeten. Ik bestelde een strawberry lips, gewoon omdat dat zoet klonk. Dit is blijkbaar een super schattig klein roze shotje maar ook zeer dodelijk haha! Lucas de taxi heeft ons prima heelhuids thuis gebracht. Slaap lekker!