Dag 2: Today is the day! Namibië in daglicht - Reisverslag uit Rehoboth, Namibië van JapAnInAfrika - WaarBenJij.nu Dag 2: Today is the day! Namibië in daglicht - Reisverslag uit Rehoboth, Namibië van JapAnInAfrika - WaarBenJij.nu

Dag 2: Today is the day! Namibië in daglicht

14 Juni 2002 | Namibië, Rehoboth

Het was een kort nachtje, maar dat hebben we er helemaal voor over om zo op tijd op pad te kunnen gaan met onze bushcamper!!

Tijdens het douchen de eerste kakkerlak ontmoet, gatsiederrie bah! Maar heerlijk lekker warm water alleen de handdoeken waren heeeeel apart. Je werd gewoon niet droog.
Afijn, het ontbijt was super geregeld met life cooking gebakken ei met spek!
Onze chauffeur van gisteren was netjes op tijd en we zijn naar het autoverhuur bedrijf gereden waar we een bakbeest in ontvangst hebben mogen nemen! Wat een gaaf ding en super praktisch!!

Voor we echt startte met onze reis hebben we nog even de supermarkt leeg gekocht, as usual. Want er moet natuurlijk goed gezorgd worden voor de innerlijke mens. Na een dikke sponsering van barleduc gaan we eindelijk op weg naar het meer!
Onderweg naar het meer, waarbij je continue denkt "links rijden, links rijden, links rijden" kwamen we bavianen tegen!!! Kickuh! En antilopes en koeien, ja ooook koeien! Wauw bonus!

Ohh en het meer.. wauw wat een geweldige plek hebben we! We hebben een soort rieten overkapping direct aan eenmeer. Echt super gaaf!
We hebben nog een 4x4 tocht gemaakt, maar daarbij helaas niet veel wilde dieren gespot. Terug op de camping een super sundowner bij het meer mogen waarnemen en de bbq aangestoken.

Het resort ligt trouwens in een wildpark en echt overal staat dat het betreden op eigen risico is.. dus toen toch maar niet alleen in het pikke afrikaans donker na de toilet gegaan. Maar bij terugkomst waren er wel mooi een aantal wilde katten ons brood aan het verorberenn!! wajo, dat hadden we even niet aan zien komen.
Zo toch maar even 'veilig' de camper in:)